2013. július 6., szombat

Egy hónaposak lettünk!

Hahó! Sok meglepivel készültünk mára.
Azért írjuk ezt a bejegyzést 
Gréta.-val, mert a mai napon van, hogy mind a ketten új blogot kezdtünk.
If you love me, i will think my life is perfect.
Believe in me!

Ettől a naptól kezdve társoldalak leszünk. :)  TAPSVIHAR!



Mind a ketten belekezdtünk egy-egy új blogba. 
Zsófi*: *HajasBaba*
Gréta.:  Púder.

Az egy hónap tiszteletére, létrehoztunk külön-külön facebook csoportot.
Zsófi*: facebook csoport

+Úgy döntöttünk nyitunk egy KRITIKÁS BLOGOOOOOOOT!

2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Megkérted, hogy nézzek be és ígérem őszinte leszek.
    Az alapötleted tetszett, az, hogy Lottie van a főszerepben igenis egyedi, viszont azzal, hogy Zayn már is, hogy a ti szavaitokkal éljek beleszeretett, nos... szerintem kicsit elsiettétek. Lassítsatok a tempón, nem hajt a tatár és ne rontsátok el ezt a király blogot egy ilyennel. <3
    Mivel még csak egy rész van fenn, így nem tudok ódákat zengeni nektek, pedig szerettem volna megajándékozni titeket egy emberes véleménnyel. Sebaj. Azt látom, hogy sokaknak tetszett a blog, büszkék lehettek rá. Csak így tovább és sok sikert kívánok a blogoláshoz.
    A kinézetről csak annyit:szerintem a háttér nem illik túlságosan a fejléchez. Valami szürkéset kéne keresnetek, ja és a fiúk képe miért kisebb a lányokénál? :O
    Remélem nem bántottalak meg titeket, de nem akartam jó pofizni. Leírtam szerintem mi jó és mi nem.
    Puszillak titeket <3 És egy tanács: Maradjatok meg eredetiek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm a véleményedet, és igyekszem rendbe hozni a hibákat.:) Viszont a blogot egyedül írom.

      Törlés