2013. június 6., csütörtök

Prológus

Amikor azt hiszed jobb életed már nem is lehetne. Amikor a bátyád menő sztár, akiért a lányok teljesen oda vannak. Akkor a legjobb barátnőd olyat tesz, amit soha nem gondoltál volna. Úgy érzed tönkre tette az egész életed, de akkor újra megjelenik az a furcsa érzés.
Ez az én kis történetem. Charlotte Tomlinson vagyok, 17 éves és úgy tűnik az életem fenekestül felfordul, amikor odaköltözök a híres brit fiúbandához. Az életem, nem fenékig tejfel, mint ahogy előtte azt gondoltam. A sok rajongó sem akar mindig jót, és amint tudnak keresztbe tesznek életem legjobb alakuló kapcsolatának. Soha nem gondoltam volna,hogy egy csapat sztárral ilyen szomorú is lehet az élet. Ilyen szomorú és égetően fájdalmas. Szánalmasnak érzem magam, mintha egy senki lennék, akin minden és mindenki átgázolhat, akárcsak egy ártatlan virágon vagy kavicson. Sokszor rúgtak már belém, de egyszer akkorát, hogy mit sem törődve a külvilággal csak végiggördültem mindenen... 

Vajon hogy fogja átvészelni mindezt a tinédzser lány? Ha érdekel iratkozz fel, komizz és pipálj! Ne hagyd el úgy a blogot, hogy nem hagysz nyomot magad után:)

12 megjegyzés:

  1. Basszus nagyon felkeltetted az érdeklődésem... ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Ha gondolod iratkozz fel!:)

      Törlés
  2. Nagyon érdekel fojtasd! <3<3<3<3

    VálaszTörlés
  3. Dejóó*-* Fojtasd minél előbb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik!:) Igyekszem, iratkozz fel;)<3

      Törlés
  4. Drága Zsófi!
    Nekem nagyon megtetszett, már akkor mikor először olvastam! Ahogy néztem a trailert, még kíváncsibb lettem, hogy mi lesz ez az egész! Fel is iratkoztam bloglovin'-on! figyelemmel fogom kísérni a történetedet!
    Nagyon siess a résszel!
    Puszi <3 Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dorinaa!:)
      Örülök, hogy tetszik és remélem nem foglak elveszíteni az olvasóim aprócska kis körébõl! Nagyon nagyon nagyon köszönöm a kommentedet, igazán sokat jelent nekm! <3

      Törlés
  5. Szia!

    Annyira gyönyörű a háttér és a fejléc :) És a történet,még csak a prológus van fent,de máris annyira megtetszett(ami nálam nem gyakori).Nagyon felhivta a figyelmem és a trailer is :) Nagyon köszönöm neked hogy benéztél hozzám.Nagyon várom a kövit SIESS!!
    Puszi :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, igyekszem amennyire csak tudok!:) <3

      Törlés
  6. Nem olvastam még Lottie-s blogot, de ez jónak indul! Szerintem folytasd mindenképp, mert soha nem szabad feladni.
    Ha majd nem lesz ennyi dolgom, el fogom olvasni a történetet, ezt megígérhetem! :) Valószínűleg már be lesz fejezve, remélem nem haragszol érte.
    Bocsánat, hogy nem írok egy regényt, de - mint már említettem - rengeteg dolgom van, ezért rohanok!

    Puszii,
    ~É.M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kõszönöm, hogy benéztél és nem fogok megharagudni, inkáb örülök, hogy el fogod olvasni!:) <3

      Törlés